יוצר Glee מגיב "היו דיונים ברשת FOX על ביטול הסדרה, נצלם פרק פרידה מקורי"

ryan-490x325

יוצר Glee מסביר לראשונה מאז מותו של קורי מונטית' מה יעלה בגורלה של העונה החמישית, לאחר שבוע של דממה, הבוס הגדול של גלי שובר שתיקה לגבי עתידה של הסדרה. מרפי לא הכחיש כי בדיונים ברשת FOX אכן עלתה השאלה על ביטול הסדרה כליל, אך היא ירדה מהפרק לאחר שליאה מישל אישרה את המשך השתתפותה בסדרה.

בסופו של דבר הוכרע כי עליית העונה החמישית לאוויר תידחה בשבוע, ותשודר ב-26 בספטמבר ולא ב-15 כמתוכנן. כמו כן, על פי מרפי ישודרו שלושה פרקים בלבד, ואז תצא העונה לפגרה ממושכת. הפרק השלישי, כלומר האחרון לפני היציאה לחופשה, יעסוק במותו של פין. הפרק נכתב בימים אלה ועל פי ההפקה הוא כמובן קשה מנשוא לכתיבה.

glee

איך מתמודדים? (צילום מסך מפייסבוק)

לגבי המשך השתתפותה של ליאה מישל בסדרה סיפר מרפי כי לאחר שהשחקנית הצעירה החליטה כי היא מתכוונת להמשיך לשחק בה, היא היתה שותפה מלאה בהחלטות הרשת. לדבריו, היא זו שקראה לשוב לעבודה בהקדם האפשרי, על מנת לאפשר לשחקנים ולצוות להיות יחד בשעה קשה זו, ולנסות לתמוך זה בזה ולהחלים. "משפחת גלי היא המשפחה שלה" ציין מרפי והוסיף כי האחת הנשים הכי חזקות שהכיר אי פעם, שנהגה בגבורה בהחלטתה, המשפיעה על כ-500 אנשי צוות ובני משפחותיהם.

לגבי ההתמכרות של קורי סיפר מרפי כי כל חברי הצוות והשחקנים ניסו לעזור לשחקן להתגבר על הבעיה ולהיגמל. למעשה, קורי אשפז את עצמו במכון הגמילה לאחר שעבר עימות עם הקולגות שלו שהפצירו בו ללכת ולטפל בעצמו. "ברגע שגילינו כי הוא עדיין מתמודד עם המחלה, ארגנו עימות שנבע 100% מתוך אהבה ותוך ניסיון לגרום לו להרגיש טוב יותר". לדבריו, קורי רצה לסיים את צילומי העונה הרביעית קודם אך ריאן סירב והוציא אותו מיידית מהתסריט של שני הפרקים האחרונים של העונה.

SO SAD – אנחנו לא יכולים אפילו לדמיין איך הולך להיראות הפרק השלישי המדובר שבו ניפרד סופית גם מפין.

(מערכת R1)

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן