סכסוך חדש ומפתיע: ארז טל נגד אסי עזר

3

אחרי חמש עונות בהן צמד המנחים ארז טל ואסי עזר שידרו זוגיות יציבה כמנחי התכנית, נוצרו באחרונה חילוקי דעות ואף סכסוך קטן בין השניים הכולל עקיצות לפני השידור החי וגם בשידור עצמו – פורטל עומרי חיון חושף.

ארז טל ואסי עזר הם אומנם לא החברים הכי טובים אבל הם בהחלט צוות המנחים האהובים ביותר בטלוויזיה הישראלית. השניים משלימים אחד את השני ובמשך חמש העונות של "האח הגדול" כמעט אף פעם לא היו להם חילוקי דיעות או ריבים, אך לאחרונה נראה שחתול שחור עבר בין הצמד, בעיקר מאז שנודע לטל כי עזר הולך להנחות את "הכוכב הבא" שידרוג של "כוכב נולד" שישודר בקשת בהמשך השנה.

מקורבים לשניים סיפרו לפורטל עומרי חיון כי קיים מתח לא ברור מאז אותה תמונה שפירסם עזר בדף האינסטגרם שלו, כשהוא רושם "תכירו את החברים החדשים שלי, ארז טל תאכל אבק".

אותו טקסט שכתב עזר, הצליח לעצבן את טל ולפי מקורבים ארז היה רגיל להיות המנחה הרציני והמצליח מבין השניים. נראה כי לאחרונה שאסי הופך להיות אחד המנחים היותר עסוקים בעולם הבידור, מה שמעט מצליח לעורר את קינאתו הלא ברורה של ארז.

הצופים ההדוקים של "האח הגדול" בטח ראו את העקיצות המעט מופרכות יותר בפרקים האחרונים כמו "אתה מחזיק פנס בפרומו" , שאמר טל כמה פעמים לאסי וגם בפעמים אחרות ניסה לצחוק על חשבנו.

עוד מספרים המקורבים כי בישיבות האחרונות לפני שידורי "האח הגדול" ובחזרות לשידור, השניים עוקצים אחד את השני. למרות שעזר מנסה לא להיכנס לפניות עם טל נראה שהאחרון לא מוותר ופעם אחר פעם מנסה לעורר את תגובתו בדרכים פחות נעימות.

השניים כמובן יכחישו את החתול השחור, אבל מקורבים להפקה ולשניהם מספרים שבשבועות האחרונים לא פשוט לראות את היחסים הקרים ביניהם.

צפו: למה באמת הודחה ענת מ"האח הגדול"?

* צופים דרך הסלולר? לחצו כאן לצפייה בפרק

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן