"האח הגדול" נחשף: הדיירת ענת צאיג סיפרה על החבר שעובד כעורך בתכנית – אפק יבניאל

78

פורטל עומרי חיון ממשיך לחשוף: הפקת "האח הגדול" במתח היסטרי לאחר פליטת הפה של הדיירת ענת צאיג, אמש (ראשון) בשידור חי בערוץ 2. רגע אחרי שחשפו לדיירי "האח הגדול" שמעולם לא היה בית נוסף, פלטה הדיירת כי אפק יבניאל הבטיח לה שלא קיים עוד בית. אפק הוא עורך יומי בתכנית ואחד מהקולות של "האח הגדול" שמדבר עם הדיירים.

רגע אחרי שחשפנו את תחקיר פורטל עומרי חיון על התערבות ההפקה בתכנית נחשפת, תקרית פליטת פה נוספת ב"האח הגדול"? לפי חוקי הבית והפורמט משתתפי "האח הגדול" לא אמורים להכיר את אנשי ההפקה וחייב להיות נתק מוחלט בינהם. איך תסבירו את הקשר של הדיירת ענת צאיג לאחד מהעורכים הראשיים של התוכנית?

רגע אחרי שסיפרו לדיירים כי מעולם לא היה קיים בית נוסף חשפה הדיירת ענת כי בשיחה שלה עם אפק (האח הגדול) הוא הבטיח לה שלא משקרים אותם וכן קיים עוד בית. "הוא שיקר לי במצח נחושה, אני נכנסתי ואמרתי לו אפק אתה לא משקר לי". כך אמרה ענת בשידור חי שמיד צונזר וחזר לאסי וארז.

צפו בקטע המלא "אמרתי לו אפק אתה לא משקר לי"

האם מקובל שלדיירת בתכנית יהיה קשר לאחד מהעורכים הראשיים והאם החברות המוקדמת של ענת עם אפק יכולה להשפיע על עריכתה בתכנית? בשיחות אחרות שהיו בבית רמזה ענת כי היא מכירה את אחד מעורכי התכנית והוא עצמו שיכנע אותה להיכנס לתכנית.

צפו: בשבוע שעבר ענת חשפה שהיא דיברה עם "חברה" בהפקה שסיפרה על על הדיירים החדשים (החל דקה 00:30)

מה הדבר אומר על מה שקורה בחדר "האח הגדול"? האם מתקיימות שיחות בין ענת לאותו עורך? האם תוכנית שאמורה לשקף מציאות באמת משקפת מציאות או שהיא בעצם מסתירה את המציאות ואת ההכרות המוקדמת של משתתפי התכנית עם אנשי ההפקה? אלה אשר אמורים להיות סודיים בהחלט.

אפק יבניאל הוא עורך משנה ותסריטאי ראשי מוכר מאוד בתעשיית הבידור בישראל – הוא עבד ב"חדשות הבידור" וב"Y בערב" ובכל העונות של "האח הגדול"

136189393057882369a_t

>> די לרמאות ב"האח הגדול" – שתפו את הכתבה בפייסבוק שלכם בשביל שהאמת תצא לאור!

מה באמת קורה מאחורי הקלעים של "האח הגדול"? תחקיר פורטל עומרי חיון המלא: צפו!


* צופים דרך הסלולר? לחצו כאן לצפייה בפרק

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן