"האח הגדול" שם פס על הצופים והפורמט: תיאום ההדחה נגד שלי ורוד הייתה נוחה להפקה

שלי

אם בעונה הראשונה של "האח הגדול" עינב בובליל ואשר סימוני נענשו על תיאום הדחות נגד שפרה וצבר נראה שבעונה החמישית של "האח הגדול" אפשר לתאם הדחות ולקבוע אסטרטגיות בעיקר שזה נוח להפקת התכנית.

מאז תחילת העונה החמישית של "האח הגדול", הדיירים בבית לא מפסיקים לדבר על הדחות גם כשזה אסור לפי חוקי התכנית.

הפעם הדיירים חצו קצת את הגבול ורגע אחרי שפאולינה עמדה להדחה קבעו מחנה גילי מיילי – דורין, לאון ודור על הדחתם הבאה, ואף אמרו שהם מצביעים לשלי ושחייב להתחיל לעשות אסטרטגיות ולא לפועל מהלב.

באחד הקטעים שהצלחנו להשיג, אמר הדייר גילי מילי שהוא יעמיד להדחה בשבוע הבא (שזאת ההדחה האחרונה בעצם) את ש' ו-ע' שהן הדיירות שלי וענת.

פורטל עומרי חיון מזכיר לכם שמהלך העונה הראשונה של "האח הגדול'' הועמדו להדחה עינב בובליל ואשר סימוני במקומם של שפרה קורנפלד וצבר גדיש בעקבות תיאום הצבעה שנתפסה בעדשת המצלמות בבית, בתיעוד שומעים את בובליל וסימוני לוחשים אחד לשני את ראשי התיבות ש"צ שפירושן שפרה-צבר, רק שהפעם יורם זק ואנשי "האח הגדול" בחרו לא להתערב.

לפי חוקי "האח הגדול" מדובר בתיאום הדחה ברור והעונש הוא העמדה להדחה של אותם דיירים שעברו על חוקי הבית ופסילת ההצבעות לדייר שתיאמו הדחה נגדו.

צפו בכמה קטעים שהפקת התכנית בחרה לא להתערב כדי להדיח את שלי ורוד ולא את אחד הדיירים האחרים. ככה זה, נוח ושקט להדיח דיירת שאולי פחות מעניינת מיתר רשימת ההדחה.

>> בלעדי לחברים שלנו בפייסבוק – מה מסתיר מכם "האח הגדול"? הקליקו לפרטים

צפו: פאולינה רוצה להדיח את שלי, וגילי אומר לדיירים להדיח את ש' ו-ע' שהן הדיירות שלי וענת.

צפו: גילי מיילי מסביר ללאון איך להדיח את שלי (הקטע מתחיל ב- 01:45)

שלי ורוד מבינה שההדחה שלה היה תיאום מראש


הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן