המשטרה חושדת: הרצח בבר נוער בגלל שאול גנון מנהל הבר נוער

לל

פרסום ראשון: לאחר איפול תקשורתי, פורסם ברשת בשישי האחרון, יום מצעד הגאווה בתל אביב, שמנהל הבר-נוער, שאול גנון, נעצר בחשד לאונס קטין. החשד הוא שבעקבות האונס המדובר, ביצע הצעיר את פשע השנאה ב"בר-נוער" ב2009 שבו נרצחו 2 צעירים חברי הקהילה.

>> כל הפרטים שאסור לחשוף רק למי שעשה לנו לייק בפייסבוק

אחרי שחשפנו לכם לראשונה כי בפורום "שוטרים חשופים בניידת חשפו את המידע שהתקשורת שמרה בשקט.

הבכיר שנעצר הוא מנהל הבר-נוער שאול גונן. ניהל מערכת יחסים עם אותו קטין, מה שהוביל לטבח, זאת נקמתו של שניים מבני משפחתו של הקטין שנאנס. הם באו למועדון ואחד מהם ריסס בנשק חם את המקום.

חשוב לציין שמדובר כרגע בחשדות ואין הדבר מהווה הרשעה של האדם המדובר בפשע כלשהו. יהיה מה שיהיה הרצח בבר נוער זה פשע השנאה החמור ביותר שבוצע נגד הקהילה הלהט"בית בישראל. מבלי בכלל לדון ברצח החפים מפשע ולברוח ליותר מ-4 שנים.

החשודים ברצח:  שני האחים שעצורים הם מבני ברק : חגי (בן 23) ובנימין פליסיאן (בן 20) . עד המדינה הוא הומו מוצהר שהיה שותף לתכנון הרצח, לפי החשד. האחים תכננו את הרצח כנקמה על המעשים לאח הצעיר על ידי פעיל הקהילה לכאורה.

6037_3268950179309_1257135659_n (1)

כך מתואר גנון באתר ברשת:

"שאול גנון (46) הוא אחת הדמויות היותר מוכרות באגודה. הוא חלק ממנה כבר 16 שנים…את דרכו באגודה החל גנון כמתנדב ב"קו הלבן – יש עם מי לדבר"…עם השנים הרחיב גנון את תחום אחריותו…בשנת 1997 החל בנוסף לרכז את כל תחום המגזר הערבי-ישראלי והפלסטינאי. במסגרת זו גנון וחבריו לצוות עושים רבות על מנת למצוא מקלטים לערבים הישראלים ולפלסטינאים בישראל או מחוץ לישראל, משום שחייהם עומדים בסכנה בקהילות בהם הם חיים. בעבודה קשה ופרוצדוראלית מצליחים גנון והצוות להשיג אישורי שהייה מטעמים הומניטאריים עבור אותם ערבים. בשנת 2005, שעה שהוא עדיין אוחז בכובעיו האחרים, הקים גנון את הבר-נוער בנחמני, והחל מרכז את כל הפעילות בו עבור אותם נערים ונערות צעירות".

הרצח אירע ב-1 באוגוסט 2009 במועדון הקהילה הגאה בלב תל אביב. מאז הרצח, פעלה היחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה על מנת להתחקות אחר עקבות היורה, שהגיע למועדון בשעות הערב בעודו מלא אדם, פתח באש, ירה למוות בניר כץ בן ה-26 ובליז טרובישי בת ה-16, ונמלט מהמקום. מהירי נפצעו עשרה נערים ונערות שבילו באותה השעה במועדון, חלקם נותרו נכים או משותקים. הרצח זעזע עמוקות את המדינה ובפרט את הקהילה הגאה.

מדובר באחד התיקים שהושקעו בהם המשאבים הגדולים ביותר בשנים האחרונות, וצו איסור פרסום גורף הוטל על החקירה. בחודש אוקטובר 2012, נוכח צו איסור הפרסום, נודע על התפתחות מסוימת בחקירה – אולם מאז לא נרשמה התקדמות משמעותית. ביום השנה לרצח נוהגת הקהילה הגאה בתל אביב ובירושלים לציין את המאורע בטקסים, ובשנה שעברה אף נחנך "מרכז ניר" בתל אביב, הפועל למיפוי ולמעקב אחר כל פעילות אלימה נגד חברים בקהילה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן