הבלוג בודק עם יוצאי הריאליטי: יש חרם על גיא פינס?

יוצאי תוכנית הריאליטי האח הגדול טענו שהם מתכוונים להחרים את התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" המשודרת בערוץ 10, בגלל עריכה מגמתית נגדם וזלזול בהם על ידי השימוש הקבוע בכינוי 'פליט ריאליטי'. הבלוג יצא לבדוק האם קיים חרם כזה או שמא מדובר בשמועה?  ליהיא לא ברורה,  ג'קי לא נוטל חלק, סיון דווקא בעד התוכנית ויריב נתי, בן זוגה של דנה רון, מעמיד דברים על דיוקם.

ליהיא גרינר את מחרימה? "זה לא בסדר שמוצאים אותי רעה, אני הבנאדם הכי מפרגן שיש. הם גורמים לי להסתכסך עם חברים שלי. לדוגמה, העריכה שעשו לי באירוע של דנה רון, שהוציאו אותי לא מפרגנת זה היה מגעיל. היום התראיינתי בפעם האחרונה בשביל התוכנית שלו ואני נותנת לזה צ'אנס אחרון לראות איך יערכו את התשובה שלי. אם גם הפעם יערכו אותי לא טוב זה הסוף שלהם".

כרמי, אח של ג'קי מנחם בשמו: "ג'קי יודע שחלק מהדברים מסולפים אבל תמיד יוכלו לעשות לו משהו. לא נראה לי שצריך לעשות חרם אבל בהחלט צריך לשנות גישה".

משתתף ריאליטי אחר שהעדיף להשאיר אננומי אמר לבלוג: "חרם זה בהחלט אופציה, כי התוכנית הזאת מאפשרת לעצמה לחצות גבולות יותר מדי פעמים. לצערי, רוב יוצאי הריאליטי האחרים לא יקחו בכך חלק כי הם מתים לדקות התהילה, אבל אני מאמין שאנשי ערב טוב עם גיא פינס יעשו מכך צחוק עוד הערב בתוכנית שלהם. זאת הדרך שלהם להתמודד ולהראות שזה לא מזיז להם, אבל, אם נסתכל על התוכנית הזאת ביום יום נראה שרוב התכנים שלהם הם על כוכבי ריאליטי".

סיון אברמי מה איתך?: "רוב הדברים שפרסמו עלי בתוכנית היו בסדר גמור, הייתה עריכה אך לא מגמתית. לא נפגעתי משום דבר שעשו שם, רק פעם אחת דורין אטיאס דיברה לא יפה, אבל אין לי באמת משהו נגדם. לחברי, יוצאי הריאלטי אני מבינה שזה מעצבן ושמוצאים אותך לא כמו שאתה אוהב. הרבה פעמים שדוחפים לך מיקרפון לפנים אז אתה מרגיש לא נעים וזה לא בסדר שלוקחים את הרגע הזה ומשתמשים בו נגדך. אני באמת מבינה את זה.  לי יצא שאמרתי דברים שהתחרטתי עליהם אבל לשמחתי זה לא שודר".

יריב נתי, בן זוגה של דנה רון, אתה לוקח חלק בזה?: "אני באופן אישי נגד חרם ואני גם נגד אי צדק. אני חושב שיושבים במערכת של גיא פינס אנשים מוכשרים וכתבים רצינים, לדעתי הדברים המגמתים הם נגד מפורסמים או משתתפי ריאליטי שהם תחת שידורי קשת. אני נוטה לחשוב שזה מכיוון הדרגים הגבוהים למעלה. אני מאמין שצריך לתת למערכת של פינס לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך בלי התערבות מלמעלה בדיוק כמו העבודה הטובה שעושים בחדשות הבידור."

עמיר גולדברג מה איתך?: "שיעשו מה שבא להם"

נופר מור ואת?: "שמעתי על זה, אבל לי אין שום דבר נגדם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן