חשיפה: רוני מיילי תקף צעירה לסבית באלימות וקרע את חולצתה

טענות קשות נגד רוני מיילי

בלעדי: רגע אחרי שרוני מיילי הודח מבית "האח הגדול" עולות טענות קשות מצד הבנות הלסביות שלכאורה תקפו באלימות את רוני כי הסיפור שונה לחלוטין מהמציאות, אמש פורסם מצד משפחת מיילי, לכלי התקשורת בישראל וגם בפורטל עומרי חיון כי הוא הותקף ע"י קבוצת לסבית מתחת לביתו. האומנם?

לבנה זהורים לא לבד: אחרי תחקיר שקיים פורטל עומרי חיון ביממה האחרונה, אנו מקבלים גרסה קשה ומצמררת של אותן בנות, שלדברי מיילי, תקפו אותו. ש' (בת 19, צעירה לסבית שעדיין בארון) הייתה אחת מהבנות וסיפרה לנו את פרטי המקרה "רוני מיילי תקף אותי, החזיק בי מהחולצה, קרע אותה, משך אותי ואיים שאם לא אעשה כדבריו הוא ידאג שהוא יזמין משטרה ואכנס למעצר". א' אשר צילמה את הסרטון בטלפון של רוני מיילי, לבקשתו, מספרת לנו כי הייתה עדה למקרה האלים והשונה מגרסתו של מיילי. פרסום ראשון ובלעדי לפורטל עומרי חיון.

>> האם הצעירה שהותקפה תגיש תלונה במשטרה נגד רוני מיילי? כל הפרטים רק לחברים שלנו בעמוד פייסבוק

ש' מספרת לנו:

" בסביבות השעה 22:45, אתמול מתחת לבית של רוני מיילי, יצאנו לסיבוב ליד הבית שלו וראינו את הרכב שלו עם פוסטר שכתוב "רוני מיילי למליון", קרענו את התמונה ושרפנו אותה. הוא ירד למטה שהוא ראה את המעשה, קרע את החולצה ומשך אותי ממנה ואמר לי "את לא זזה לשום מקום אני מזמין משטרה" הוא צעק שעשיתי לו נזק לרכב, משך אותי מהחולצה והיד בכח ותקף אותי. פחדתי מאוד מכל האירוע. הוא תקף אותי, הוא טוען שאני תקפתי אותו אבל זה שקר. אני לא קללתי אותו ולא תקפתי אותו הייתי בשוק מכל מה שקרה ורעדתי לו בידיים. רק יצאתי עליו שיעזוב אותי והוא המשיך. החברות שלי ניסו להעיף אותי מעלי אבל הן לא הצליחו. הוא תפס אותי בכח ולא הפסיק. כולם ראו את זה ויש הרבה עדים שמכירים אותנו שראו. אמרתי לו שחרר אותי שחרר אותי תעזוב לי את היד. בזמן שהוא תפס אותי בכח הוא התקשר למשטרה."

רוני טען עשיתם נזק לרכב שלו, זה נכון??

"ממש לא, לא נגענו לו ברכב אפילו לא שריטה."

אמרתם לו משהו ? שאתן לסביות?

"כן אמרנו לו אחרי שהוא נגע בי ככה מתוך כעס שאנחנו מהקהילה ונפגענו בגלל זה שרפנו את התמונה שלו."

למה אמרת לכתבת של מאקו שזה לא קרה?

"הוא לא נתן לי לדבר איתה הוא נתן לבחורה השניה לדבר איתה. אבל הוא בכלל לא אמר לנו שהיא כתבה של מאקו והוא אמר לנו לא לדבר על התקיפה ולומר מה שהוא רצה בכדי שהוא לא יגיש תלונה במשטרה"

לא חשבתן לחשוף את זה?

"לא, כי חשבנו שהוא לא ישתמש בזה ופחדנו שהוא מגיש תלונה בגלל זה לא אמרנו כלום אבל לא ידענו שהוא ישתמש בזה נגדנו וכל הקהילה"

בת כמה את?

"19 וחודשיים אני בצבא ופחדתי נורא. שהגיעה השוטרת אמרנו לשוטרת אם אנחנו יכולות להיות במעצר? היא אמרה שלא אבל רוני טען שכן והוא אמר שלא יגיש תלונה ונסתדר אבל הלך ופרסם את זה ככה."

את יודעת הוא השתמש בשם שלך והפך עצמו לקורבן בתקשורת, מוציא את הקהילה הלהט"בית באור רע מאוד..

"אני מתביישת בזה בגלל המשפחה שלי שגרה פה. לא רוצה לחשוב מה יאמרו על זה"

את בארון?

"לא בדיוק. כולם יודעים עלי אבל המשפחה לא. אמא שלי כן אחותי כן אבל כל הדודים לא ויקברו אותי."

אז אי אפשר לפרסם את שמך או תמונה?

"לא."

רק בכדי שיהיה ברור, את אומרת במפורש שלא היו דברים מעולם, לא תקפתן אותו?

"כל מה שהוא אמר זה שקר. הוא לא הגיע לבית חולים והוא תקף אותי."

למה הוא תקף אותך ככה?

"כי הוא היה עצבני על מה שעשיתי."

הוא ראה אותך שורפת את הסטיקר?

"כן ובאותו רגע הוא משך אותי מהחולצה."

בשום שלב לא קללת אותו או השמצת אותו?

"לא, אמרנו לו רוני תרגע, לא עשינו כלום"

א' (צעירה נוספת בת 18 בארון) שצילמה את סוף המאורע במכשיר הסלולרי של רוני מיילי, לפי בקשתו המפורשת מדברת גם כן:

אין סיכוי שאת פשוט שונאת אותו?

"הוא לא עשה לי שום דבר, ראיתי אותו לפני ואמרתי לו יצאת אחלה גבר שהתנצלת. הוא אחרי זה אמר מישהו שבר לי את המראה ואף אחד בכלל לא יודע איפה הרכב של גילי ולא עשינו כלום. לי הוא לא עשה כלום אבל אחרי זה הוא התחיל לתקוף את ש'."

אי אפשר את שתיכן להזכיר?

"אסור יהיה לנו בעיה אחרי זה."

נותר לנו רק לתהות, איך בכל כלי התקשורת השונים פורסמה גרסה שונה לחלוטין המבזה את קהילת הלהט"ב וגורמת לקוראים להאמין ש"קבוצת לסביות" נקטו באלימות נגד מיילי. לפי דבריהן, כל מה שקרה זה קריעה ושריפה של סטיקר קטן שהיה מודבק על כלי הרכב שלו. גם פעולה זו אינה לגיטימית אבל עולה השאלה האם על כל פעולת שנאה, קטנה באשר תיהיה, נצא לתקוף את המבצע ונפרסם גרסה המשמיצה אותו וקהילה שלמה לתקשורת הארצית? האם זה נסיון נואש של מיילי, לשקם את שמו שהוכפש בעקבות ההתנהגות שלו בבית "האח הגדול"?

פורטל עומרי חיון קיבל איומים, לא לפרסם את המידע הזה. בעקבות סירוב של המערכת למניעת הפרסום, שוחרר לכלי התקשורת וידאו שצילמה ש' לפי בקשתו של מיילי, הכביכול מגבה את גרסתו אך מראה רק את סוף המאורע. אנו מביאים לכם כאן, בצורה בלעדית את דברי הצד שני.

תגובת אורן, בנו של רוני מיילי:

"מה אתה היית עושה אם היו עושים לך נזק לרכב? לא היית מחזיק אותה בכח? החולצה לא נקרעה, רוני במצב קשה מאוד"

ההקלטה המלאה של השיחה עם הנערות, שמורה במערכת עומרי חיון.

>> הקליקו כאן ופרסמו את האמת בדף הפייסבוק שלכם – מגיע לאמת לצאת החוצה!

קבלו לפני כולם את החדשות החמות מפורטל עומרי חיון 24/7 הרשמו במייל:

כתובת דואר אלקטרוני

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן